Diagonal Select - Hello Kitty 2
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Efekt stworzono na profilki.pl

sobota, 14 stycznia 2023

⋆☽*☆ Unique 'snake bites' lip piercing set ... galaxy vibes jewelry ☆*☾⋆

 



Zdjęcie przedstawia moje KOLCZYKI PODKÓWKI / 'SNAKE BITES' LIP PIERCING RINGS ... kryształowe galaxy w połączeniu z lustrzanym połyskiem czerni podkówek 🖤.

Taka biżuteria to unikat. Wymarzona, nietypowa biżuteria. W Polsce trochę ciężko o takie cuda, więc musiały być ściągane z za granicy i stworzone dla mnie. Dość rzadko się spotyka 5-milimetrowe kuleczki na 8-milimetrowych podkowach. Są wyjątkowe, pokaźne i efektownie się prezentują. Cyrkonie wieczorową porą błyskają się niczym lampeczki, zupełnie jak by świeciły swoim światłem... magia po prostu ✨.

Noszę je na ustach już dłuższy czas. Z początku miałam zamiar zakładać je tylko na wyjątkowe okazje. Mam wieloletnie doświadczenie w piercingu i wiem, że cyrkonie lubią szybko odpadać - szczególnie jeśli są one jedynie fabrycznie wklejone na klej i jeśli mają kontakt z czymkolwiek mokrym. Aczkolwiek jak na razie jest spoko i jeszcze wszystkie są 😜.

Powyższa fotografia jest mojego autorstwa. Piercing nie tylko lubię nosić, ale i fotografować 📸 ... jak również rysować - poniżej dodaję zaprojektowane przeze mnie wlepki dla salonu tatuażu i piercingu 'Arif Piercing' znajdującego się w Warszawie. KOTEK SFINKS I OCIEKAJĄCY DIAMENT GALAXY. Zostały one narysowane moimi zdolnymi łapkami i wydane przez salon już jakiś czas temu. Można było je zdobyć stacjonarnie w salonie i przy zamówieniach online. Lubię także rysować ilustracje właśnie w takiej piercingowej stylówie. Chętnie mogę w przyszłości wymyśleć coś jeszcze, bo bardzo kreatywna ze mnie osóbka 🎨😉.






Jeśli piercing to też w dalszym ciągu część Ciebie lub Twojej przeszłości, to zajefajnie... w każdym bądź razie oznacza to, że łączą Nas wspólne gusta / wspólny świat 💙💜.

Minęło trochę czasu od ostatniej notki tutaj 💛.
Piątek i sobota przeminęły pozytywnie. Choć poczułam się zaskoczona i zmieszana pewnym faktem. Kolejna ze stron kończy swoją działalność w internecie. Chyba każdy słyszał lub też czytał o tym, że platforma Shopee, gdzie można było kupić wiele wspaniałych rzeczy, została właśnie zamknięta. To smutny news. Najpierw koniec PhotoBlog.pl, teraz koniec Shopee. Czy to przypadek? Jak patrzę na to wszystko, to zupełnie jak by jakieś 'domino', tak jedno po drugim... i teraz pytanie... co będzie następne? 😔
Dzisiaj już niedziela. Przed chwilą skończyłam porządkować moje kosmetyki. Niedawno też pojadłam bajaderek, słodko tak 😋.

Moje Marzenie cieszę się, że Twoja sobotka była spędzona tak jak lubisz najbardziej. Ty lubisz tak weekendy spędzać. A przecież weekendy są właśnie od tego, od rozrywki i relaksu 😄. Tulę Ciebie 💖 i wiesz, uwierz proszę w moją miłość... NUTKI (MUZYCZKA) dla Ciebie, często ostatnio tego słucham:




To będziesz miał co posłuchać 🤗💝.
No dobrze... dam też jeszcze jedną piosenkę (czwartą), ale jest zupełnie inna od tamtych trzech powyższych (być może nawet najlepsza), choć nie zamierzam jej ukrywać, też jej słuchałam z myślą o Tobie:


Kiedyś uwierzysz. Wiem to, czuję, że tak będzie. Uwierzysz kiedyś, że ktoś naprawdę może Ciebie szczerze kochać, szczerze i bezinteresownie, bez względu na to 'jak wysoko jesteś i kim jesteś'. Uwierzysz w to, nawet jeśli Twoja przeszłość Ciebie zraniła. Uwierzysz w moje słowa. Uwierzysz i zrozumiesz, że nie każda kobieta postąpiła by w ten sam sposób jak ta która niegdyś znaczyła dla Ciebie wiele. Wiedz, że ja nigdy nie pozwoliłabym na Twoje łzy. Masz zbyt piękne oczy, by płakać. Zawsze zachwycam się Twoimi oczyma i ich kolorem. Pragnę je widzieć kiedy są pełne blasku i szczęścia 😍.
Jestem jeszcze taka młoda... ale zapomniałam już kiedy to było jak miałam te 18 lat. Teraz już w styczniu będzie 27. Naprawdę mam tyle. Może nie widać po mnie tych lat, ale z każdym kolejnym rokiem przybywa 'o jedną wiosnę więcej', czas robi swoje z liczbą. Chcę, żebyś nie miał wątpliwości 😜.

Późno już. Na zegarze zaraz 4:00 raniutko. Lecę spać. Albo przynajmniej poleżeć. Nie wiem czy zasnę. Mam tyle myśli, przemyśleń, nawet pytań na które nie wiem czy kiedykolwiek przyszłość przyniesie mi odpowiedź 🌟💤.



Pozdrawiam wszystkich 🙂🙂🙂.

Ave Kitty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz