Diagonal Select - Hello Kitty 2
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Efekt stworzono na profilki.pl

poniedziałek, 16 stycznia 2023

⋆☽*☆ mój nowy art / rysunek Lauri Ylönen ☆*☾⋆

 



Zdjęcie przedstawia mój nowy ART / RYSUNEK Lauri Ylönen - realistyczny portret wokalisty zespołu muzycznego 'The Rasmus' 💛.


Wykonanie: 100% czarny długopis żelowy 0,7 mm + kredki (nie będę reklamowała firm, aczkolwiek posiadam setki kredek, które są moim wieloletnim zbiorem i nawet nie liczyłam ile kolorów używałam)

Styl: realizm / detalizm / szkic w kolorze / miejscowo delikatny dotwork / cienki kontur / zanikające, lekkie linie / mnóstwo drobnych elementów / kaligrafia / zastosowanie ozdobnych liter / lettering

Kolorystyka: żywe kolory / gradientowe, płynne przejścia barw / manipulacja kontrastem, światłocieniem

Format: A4

# draw   # drawing   # illustration   # sketch  # art   # realism   # realistic drawing
# artist   # creative   # handmade   # beautiful   # portrait   # artlife   # my artwork
# colorful    # caligraphy   # tattoo font   # rękodzieło   # sztuka   # jak tatuaż
# dziara na papierze   # projekcik   # wakacyjne klimaty

Trochę przy tym posiedziałam. Oto efekty. Poniżej załączam szczegóły rysunku jaki wykonałam pokazane na zdjęciach zrobionych z mega bliska gdzie widać każdy najmniejszy detal mojej starannej pracy jaką włożyłam w całość. Wystarczy kliknąć w dowolne zdjęcie lewym klawiszem myszki, po czym kliknąć prawym klawiszem myszki wybierając opcję 'Otwórz grafikę w nowej karcie' - wtedy każde zdjęcie z mojego Blogspota można obejrzeć w pełnej rozdzielczości jaką jest wyrazistość 6K - polecam korzystać z metody jaką opisałam, by móc się przyjrzeć 😍.





Jak się podoba?

Prawdę mówiąc posiedziałam nad tym rysunkiem sporo czasu i włożyłam w niego całą siebie. Rysowałam z przyjemnością, bo Lauri to jeden z moich ulubionych wokalistów muzycznych od wielu lat i po latach w końcu moje zdolne łapki sportretowały jego wyjątkową osobę 😎.

Po więcej moich artystycznych prac zapraszam na mój Facebook'owy Fanpage gdzie zamieszczam je wszystkie (oprócz jedynie tych które za uzgodnieniem pozostają prywatne i nie będą tam zamieszczane). Link do mojego Fanpage jest z boku strony, ale wrzucam go również poniżej (klik) 👇.
Miło mi będzie jeśli polubisz moją stronkę. Mam wiele pomysłów, jeśli chodzi o rysunki. Chętnie przygarnę jak najwięcej motywacji, bym mogła je chętniej realizować... możliwe, że przyszłość pozwoli mi 'rozwinąć skrzydła' i rysować nie tylko na papierze 💖. Kontakt ze mną poprzez Facebook - można pisać w razie czego - miła, zgodna i kreatywna ze mnie dziewczyna z milionem marzeń 😉.


Co u mnie? 🙂

Jest środek nocy, a ja jeszcze przy laptopie. Tak prędko nie zasnę. Mam powody, oczywiście pozytywne. Pierwszy dzień tygodnia wniósł do mojego życia tak wiele szczęścia i radości, a może nawet czegoś jeszcze co ujmę w trzykropku [...] i zachowam tylko dla siebie 💖. Prawda jest taka, że im mniej ludzie wiedzą o twoim życiu, tym lepiej się ono układa 😜.

Kiedyś pisałam o wszystkim, prawie o wszystkim. Zwierzałam się całemu światu głównie z tego co dawało mi dobre chwile. Ale to było kiedyś. Teraz mam inne zasady i dużo mnie życie dało lekcji, z których wyciągnięte przeze mnie wnioski sprowadzały do jednego głównego pojęcia, którym jest 'prywatność'. Obecnie ponad wszystko cenię bezcenne wartości jakimi są m.in. miłość, przyjaźń, sukcesy w pracy oraz zdobyte zaufanie. Za nic w świecie nie wystawiłabym tych wartości na pokaz. Każdy w pewnym momencie 'przejrzy na oczy' i uświadomi to sobie. Bo głównie ludzie nabierają w sobie mądrości po stracie czy też utracie czegoś lub kogoś i wiadomo, nie popełnia się już potem tych samych błędów / obiera się inne ścieżki czy też drogi / kroczy się nimi nieufnie z wysoko podwyższoną czujnością w sobie. To normalne, z latami nabiera się doświadczenia. A czym bardziej czasy maja rozwiniętą technologię, tym też bardziej trzeba być przebiegłym i ostrożnym. Teraz patrzę na wszystko zupełnie inaczej jak kilka lat wstecz. Po prostu chcę być szczęśliwa. A żeby być szczęśliwą osobą, to trzeba umieć to szczęście zatrzymać przy sobie. Żeby szczęście trwało, nikt nie może zaburzyć jego harmonii i równowagi. Póki nikt nie wie i nie widzi, szczęście jest bezpieczne. Nawet kiedy patrzymy na spadające gwiazdy, nie wypowiadamy na głos swoich marzeń. Nawet kiedy zdmuchujemy świeczki na torcie w swoje urodziny, nie mówimy tego o czym myślimy podczas ich zdmuchiwania, swoje pragnienia zostawiamy dla siebie, kryjemy je w sercu. Jeśli powiesz, to wiadomo... każdy potrafił by dokończyć... po prostu jeśli powiesz, to się nie spełni 🌠.


Poniedziałek. Moje Marzenie zobaczyłam Ciebie. Tak samo się ubrałeś jak ostatnio. Piękny jak zawsze. Tak prędko szedłeś. Ale Ty zawsze jesteś na czas. Odkąd Ciebie znam, to się jeszcze nigdy nie spóźniłeś. Trudno o tak bardzo punktualna i sumienną osobę, jaką Ty jesteś. A usłyszałam kiedyś od kogoś, że mógłbyś nie przyjść. Zmartwiłam się wtedy. Ale myślę, że to by było nie w Twoim stylu jeśli jesteś umówiony na dany dzień i na daną godzinę. To musiał być żart z tym, że mogło by Ciebie coś zatrzymać i mógłbyś się spóźnić albo nawalić. Wiesz tak poza tym lubię gdy nosisz tą czapkę co dziś, bardzo często ją ubierasz, bardzo mi się w niej podobasz. Tak bardzo pragnęłabym mieć tą szarą czapkę carhartt. Nie wiem co ja w tej czapce niezwykłego widzę, ale po prostu mnie ona urzekła i uważam, że dodaje urody osobie która ją nosi 💕.

Słuchaj, mam dla Ciebie NUTKĘ 🎵, która na pewno się spodoba, łap:

Tulkam Ciebie 🤗.


Wtorek rozpoczęty. Dochodzi 4:00 rano. Dzielę się tym, czego słucham w tej chwili... MUZYCZKA:


To są same bity. Ale nocami dobrze się tego słucha. I myślę, że nie tylko nocami. Bynajmniej ja często siedzę nocami na necie i przygotowuję plany notek/wpisów jakie dodaję i lubię jak coś spokojnego w tle leci do posłuchania 🎧😄.

DOBREJ NOCY / SPOKOJNEGO DZIONKA 🙂.


Pozdrawiam wszystkich 🙂🙂🙂.

Ave Kitty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz