Diagonal Select - Hello Kitty 2
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Efekt stworzono na profilki.pl

czwartek, 12 stycznia 2023

⋆☽*☆ Mój pierwszy tattoo ☆*☾⋆



Foto przedstawia mój pierwszy tatuaż ... KOTEK SPHYNX wśród MAGICZNYCH KRYSZTAŁÓW i KSIĘŻYCÓW w klimatach GALAXY / MAGICAL / PASTEL GOTH 💙💜🖤.

Zdjęcie zostało zrobione 11.12.2021r. (tak moje wymarzone cudo prezentowało się 2 dni po dziaraniu) 🌺🎀. Starałam się uwiecznić każdy szczegół, stąd też pomysł, by pokazać to dzieło w trzech częściach💎.

PROJEKT TATUAŻU: Ave Kitty / Anna Zielińska

WYKONANIE: Deyf Tattoozz , studio tattoo & piercing 'HARD TO FORGET' w Łodzi


Spełniło się moje marzenie 🌟🌠. Trudno w to uwierzyć, ale marzyłam już o tym jako mała dziewczynka mając zaledwie 5-6 lat jak dobrze pamietam. Naczekałam się troszku, bo po 20 latach od tamtego dnia kiedy tylko malowałam sobie po skórze obrazki, mam teraz w końcu prawdziwy na całe życie 💖.

Wrażenia? Odczucia? Będąc szczera ja wręcz uwielbiam to uczucie. Było do tego stopnia przyjemne, że przez te wszystkie godziny siedziałam z uśmiechem na ustach i w mega dobrym nastroju, obserwując jak powstaje moje dzieło na mojej skórze linia po linii / kolor po kolorze. Będę tęsknić za super przemiłą ekipą, która tak gorąco mnie powitała i nigdy nie zapomnę tak cudownej współpracy 💕🎨🍵.

Myślę nawet o tym by w przyszłości pracować jako artysta i nie tylko tworzyć projekty, ale również realizować. Po prostu mnie to kręci 😎😜😍.

Dlaczego akurat taki chciałam?


Ma on dla mnie dość duże znaczenie. Od zawsze i na zawsze koty to moje ulubione stworzonka. Lubię wszystko co kocie 💛🐱. Nawet mój pseudonim artystyczny 'Ave Kitty' mówi sam za siebie i oznacza 'czczenie/uwielbienie kota, którym ja w jakimś sensie się poczuwam. Rasa 'sphynx' jest wyjątkowa, koty sfinksy są inne jak reszta innych kotków. Także ja też poczuwam się inna od reszty świata. Kot symbolizuje piękno i przebiegłą inteligencję, sukces, wiedzę. Zaś kryształy mają za zadanie chronić mnie przed wszelkim złem i tak jak widać będą też pobudzać do życia, oplecione roślinnością w towarzystwie kwiatów. Księżyce to moja wena twórcza, która często przychodzi mi nocą 🌙✨. Ot tak połączyłam to wszystko w jedną całość. I tak, to jest prawda - tatuaże często dużo mówią o człowieku... no chyba, że ktoś dziara sobie coś, bo się jemu tylko podoba dany wzór, itp. ... ale zawsze lepiej przemyśleć, bo to już na wieki i powinno być raczej dopasowane do tego jaki ktoś jest i co lubi, by potem nic się nie znudziło 😉.

Przyszłościowo być może pociągnę ten wzór dalej. Zobaczę, bo mam chęć rękawki robić 🙂.


To jest Disney'owska Alice ze znanej bajeczki 'Alicja w Krainie Czarów'. Edit ogólnie jak widać, których pełno krąży po internecie. No bo od kiedy księżniczki noszą dziary i 'tym podobne sprawy' [?]. Ale ja bardzo uwielbiam wszelkie postacie z kreskóweczek w takich stylówkach i gdyby tylko naprawdę były bajki z takimi alternatywnymi wersjami, to bym oglądała je całymi dniami. The Walt Disney Company liczę na Was. Albo może sama zacznę coś tworzyć, bo nie wytrzymam, ale nie nauczyłam się tworzyć ruchomych video kreskówek, pozostały mi tylko rysunki / ewentualnie prace graficzne oparte na rysunkach, chyba że rozwinę swoje 'skrzydła możliwości' i być może przyszłość pozwoli mi na więcej 💖😂.

Mam też pamiątkę ze studia jak mój tattoo wyglądał pierwszego dnia. Wrzucam poniżej 😍.


Pastelowe farby moja miłość! 💜


Podobno dzięki mojej bardzo jasnej (porcelanowej) karnacji mam duże możliwości co do kolorów i nawet te najjaśniejsze z odcieni bardzo dobrze widać na mojej skórze 👀.

Mając już ten tattoo ponad rok mogę również napisać, że doskonale się on trzyma. Nie zmienił się ani trochę, nie wyblakł ani trochę (bynajmniej nie zauważam różnic, nawet biel jak była tak jest), w całości jest nadal tak samo cudowny jak za pierwszego dnia - każda najmniejsza linia jak i kolory. Chyba naprawdę muszę mieć ogromne predyspozycje i to dla mnie duży plus na przyszłość. Ale łapki mega szczupłe mam i niestety nie pomieszczą dużo obrazków, choć mówią, że zgrabne mam i takie są właśnie delikatne/kobiece 🙂.


WYGOJONY... w bajkowej scenerii światełek (fotografia mojego autorstwa) 💙💜😍.


CIEKAWOSTKA: Mało kto zdaje sobie sprawę jak wiele odcieni kolorystycznych liczy jedna z najpopularniejszych marek farb do tatuażu 'World Famous Limitless'. Po prostu WOW 😃.


Odcienie można także łączyć ze sobą uzyskując niestandardowe kolory oraz blendować ze sobą podczas tatuowania gradientów (gradient to inaczej płynne przejście jednego koloru w drugi) 😉.

Ogólnie jeszcze marka INTENZE ma w swojej ofercie bardzo dużo kolorów 🌈🎨.

Bardzo lubię kolorowe tatuaże 💖💛💚💙💜.
Choć jak dla mnie, czerń także ma swój urok, szczególnie przy napisach pisanych ozdobnymi literami, co w języku tatuatorów jest nazywane sztuką letteringu. Kaligrafia liter najpiękniej prezentuje się właśnie w czerni i nie wyobrażam sobie literek w innym kolorze... wyjątkiem dla mnie są pokaźne fonty w stylu graffiti gdzie jest dużo przestrzeni wewnątrz każdej litery, dzięki czemu można ładnie wypełnić ją barwami wedle uznania, zupełnie tak jak wyglądają graffiti na murach/muralach 🖤.

Tak poza tym... minęło kilka dni od ostatniego wpisu tutaj. Nie chce mi się opisywać wszystkiego. Ale tak, nadal moje życie jest ciekawe i zaskakujące. Nadal odczuwam, że brakuje mi tak wiele do pełni osobistego szczęścia. Nadal tęsknię za czymś i za kimś będąc tylko kawałek drogi od tego miejsca, rzeczy czy też osoby. Nadal jestem dziewczyną pełną tajemnic, która od jakiegoś czasu zaczęła jeszcze bardziej ukrywać to co ją uszczęśliwia lub też jest dla niej całym jej światem. Nadal mam nadzieję. Nadal rysuję. Nadal jestem dziewczyną mającą w sobie pasję do sztuki oraz pasję do fotografii. Nadal dążę do marzeń. Nadal pomimo wszystko potrafię 'ubrać uśmiech'. Nadal 'jestem sobą', mimo iż mijający czas odmienił mnie wizualnie. Mogłabym tak w nieskończoność 😜.
Kalendarz pokazuje mi, że dzisiaj jest czwartek. Połowa doby już za mną. Niedawno wypiłam gorące cappucino zajadając wafelki przekładane kremem waniliowym oraz takie mini czekoladowe oblane czekoladą 🍫😋.
Wpadłam na pomysł, żeby skopiować z umierającego już PhotoBlog'a wszystkie wiersze mojego autorstwa jakie pisałam latami w notkach oraz wszystkie cytaty które tam umieszczałam... po czym dodać je tutaj. To ma chyba największą dla mnie wartość, 'biorąc pod lupę' zawartość notek. Będę miała z tym trochę pracy. Nie mam pewności czy się wszystko wyświetli 😝.
Tutaj na Blogspocie dużo piszę, dużo tekstu. Po prostu kopiuję część tego co pisałam na PhotoBlog'u, część ważnych dla mnie tekstów. Z chęcią przekopiowałabym wszystko, ale to by było za dużo zachodu z tym. Zresztą to co dawniej pisałam za czasów szkoły jeszcze, albo nawet pare lat temu, to już dla mnie nie ma większego znaczenia 😄.

Moje Marzenie widziałam dzisiaj Ciebie. Czwartkowe ulice były pełne słońca. Ubrałeś przyciemniane okulary 😎. Jeeej, masz takie delikatne oczęta, ale jakie piękne one są 😍. Ja rzadko chodzę w okularach takich na słońce. Po prostu nauczyłam się otwierać szeroko oczy podczas słonecznych dni i plenerowych sesji fotograficznych w terenie. Kurteczkę nosisz tą co zawsze, z daleka Ciebie już poznaję. I ta szara czapka, podobają mi się szare u Ciebie. Nawet nie wiesz jak ja dużo myślę o Tobie i jak wiele nocek zarywają mi te myśli 💖. Zobaczyłam Twoje focie z kilku lat wstecz, jakie ja miałam szczęście, że je zobaczyłam. Zarówno kiedyś jak i teraz, to bardzo gustuję w Twojej osobie. Jesteś uroczą istotką, jakich mało jest na świecie. Być może gdybyś nie był aż tak przystojny, to nigdy bym się za Tobą nie obejrzała, ale jesteś bardzo i dlatego też ja tak bardzo jestem na Ciebie wpatrzona czy też zapatrzona. Patrz tego gifa poniżej 👇, a no znalazłam taki... kot na czilerze 😹🚬.


Rapsów nie mam, żeby cokolwiek zapodać dla Ciebie. Takich w skate klimatach też raczej nie, bynajmniej ciężko mi znaleźć kolejne, a sporo już wcześniej poznajdywałam. Jak znajdę coś, to zapodam. Ale no ogólnie z muzyki to słucham ostatnio nutek z kanału 'Mafia Gang Records' na YouTube. To taka pato imprezowa muza jest. Także jak masz ochotę też takiej posłuchać, to wbij na ten kanał. Ja tu takich linkować nie będę. Mam swoje granice i zasady tego co wrzucam w net 😜😉.
Tulę gorąco 🤗🔥💖.

Ja aktualnie tak wyglądam. Ten filmik wczoraj nakręciłam 🎥.





MUZYCZKA NA DZIŚ:


Miłe do posłuchania 🎵🎶🎧.


Do usłyszenia! Wkrótce kolejna notka 🙂.



Pozdrawiam wszystkich 🙂🙂🙂.

Ave Kitty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz