Diagonal Select - Hello Kitty 2
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Efekt stworzono na profilki.pl

czwartek, 5 stycznia 2023

⋆☽*☆ Pełnia Księżyca w Skorpionie ☆*☾⋆

 



Foto z 26.04.2021r. 📸.

KSŻYCOWE NIEBO O ZACHODZIE SŁOŃCA... Pełnia w Skorpionie 2021 - Ave Kitty Photography 💜.

Ten bajeczny widok sfotografowałam z mojego okna 👀.

To są krótkie chwile, sekundy złapane w kadr. Czekam na nie nieustannie, niekiedy ładując  w pędzie baterię aparatu. Trzaskam po parenaście ujęć z zastosowaniem różnych ustawień, co by uzyskać jak najlepszą ostrość i wyłapać wyraziste barwy. Pogoda może mi sprzyjać, bądź też utrudniać. Tutaj dopisała bardzo. Sprzęt i ja spisaliśmy się na tyle, na ile potrafimy najlepiej 💙.

PS: Fotografia nieba to moje wieloletnie hobby, które liczy setki baśniowych kadrów. Będę je tutaj dodawała co jakiś czas, by umilały nie tylko moje oczy 😍.



Czwartek. Miły dzionek, taki ostatni pracujący przed długim weekendem. Wieczorem wybrałam się na spacer i małe zakupy. Pogoda nie rozpieszczała. Przelotny deszcz jest niczym przyjemnym, a silny wiatr potrafi połamać parasol - na szczęście mój jest cały ☔😂.

Moje Marzenie Ty masz najpiękniejszy uśmiech na świecie 😍.


Dziś już piątek. Ustawowo wolny, bo święto 😉.



MUZYCZKA:



Pozdrawiam wszystkich 🙂🙂🙂.


Ave Kitty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz