Diagonal Select - Hello Kitty 2
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Efekt stworzono na profilki.pl

środa, 4 stycznia 2023

⋆☽*☆ Every End is a New Beginning ☆*☾⋆

 



Dodaję mój pierwszy wpis na Blogspocie 📝.

Tą stronkę (Blogspot) stworzyłam sama od podstaw. By wyglądała tak jak wygląda obecnie musiałam pojąć zasady tworzenia i programowania stron WWW. Nauczyłam się używania CSS (ten skrót to inaczej: 'Cascading Style Sheets', czyli Kaskadowe Arkusze Stylów. Jest to skomplikowany język przeznaczony do programowania stron internetowych. Przy jego pomocy można stworzyć unikalny wygląd i parametry miejsca w sieci - wszystko wedle własnego uznania i bez jakichkolwiek ograniczeń. Stworzenie własnego bloga ma wiele zalet wizualnych i nie tylko, choć wymaga dość dużej znajomości pojęć informatycznych / sprytu w ich wykorzystaniu i cierpliwości od twórcy. To nie jest to samo co np. tylko założenie konta gdzieś w fotoblogowym serwisie internetowym, który ktoś stworzył, by inni mogli na nim tylko publikować zdjęcia i pisać notki pod nimi. Także w tym momencie jestem założycielką, twórcą jak również blogerką 💛😜.

Lecz nie bloguję od dziś. Swoje życie blogerskie rozpoczęłam dawno temu, dokładnie 8 września 2012 roku, kiedy to założyłam konto pod nazwą xavekittyx na stronie PhotoBlog.pl (będąc także betatesterem strony, za którego przyznanie bardzo dziękuję) i tam też opisywałam przez ponad 10 lat moje życie oraz dodawałam mnóstwo zdjęć swoich własnych, jak również mojego autorstwa, będących jednym z moich hobby jakim jest fotografia. Moje archiwum liczyło tam ponad 2000 wpisów. Z chęcią nadal prowadziłabym tam swoje konto na którym obserwowało mnie ponad 700 osób z blogowej społeczności oraz wszyscy inni niezliczeni z poza fotobloga. Z chęcią nadal byłabym ze wszystkimi, którzy byli ze mną. Ale niestety nie będę mogła być z racji tego, że Administracja podjęła decyzję o zamknięciu tej strony, które jest planowane na 31 marca 2023 roku 😥. Ta informacja zszokowała i zasmuciła tysiące osób 😱. Ale żeby w życiu być szczęśliwym człowiekiem, trzeba umieć dostrzec pozytywy nawet w najgorszej sytuacji 👍. KAŻDY KONIEC JEST POCZĄTKIEM CZEGOŚ NOWEGO. PhotoBlog.pl to jedynie strona czy też miejsce, nawet jeśli go nie będzie, to niewielka strata. Liczą się wszystkie znajomości i relacje koleżeńskie, przyjaźnie, nawet uczucia jakie się tam narodziły i które mogą trwać nadal. To są niezniszczalne wartości, będące wewnątrz nas, których nikt nam nie zabierze. Będę bardzo miło wspominała ten czas spędzony na PhotoBlog'u... a kontynuacją mojego blogowania stanie się Blogspot jaki stworzyłam w oparciu o wymarzony wygląd strony, którego nigdy wcześniej nie dał mi żaden portal - tu jest cudownie 😍.


Urozmaicanie moich notek ruchomymi obrazkami sprawia mi wiele przyjemności. Na portalu, na którym blogowałam wcześniej nie było takiej opcji. Lecz niezmiennie koty to moje ulubione zwierzaki, a te bajkowe od zawsze kocham najbardziej 💜.

Mam więcej moich fotek z dnia, w którym było robione to z początku notki. Dodaję poniżej 📸.






Pisząc notki latami w nawyk weszło mi opisywanie poszczególnych dni z mojej codzienności 😜.

Środa się już kończy, aczkolwiek troszku napiszę, bo nie wyobrażam sobie bym miała nie wspomnieć... Moje Marzenie jak Ty mi się podobasz! Zaskoczyłeś mnie bardzo pozytywnie. Zasnę szczęśliwa dziś z tym na co moje oczęta wpatrywały się naprawdę długo 😍. Nic dodać, nic ująć, po prostu hotówa 🔥💖.


Przyzwyczaiłam się też dodawać cosik z piosenek jakich słucham, także 🎵🎶🎧

MUZYCZKA NA DZIŚ:


Będę tutaj zaglądała 👀.

Do usłyszenia wkrótce 💙.


Jeżeli możesz, daj znać o swojej obecności i


W przyszłości, jeżeli będzie to możliwe i do zrobienia, postaram się o instalację interakcji tutaj na moim Blogspocie (mam na myśli polubienia, których niestety na chwilę obecną nie ma).




Pozdrawiam wszystkich 🙂🙂🙂.


Ave Kitty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz