Diagonal Select - Hello Kitty 2
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Efekt stworzono na profilki.pl

sobota, 7 stycznia 2023

⋆☽*☆ GALAXY NIGHT Ave Kitty MAKE-UP ☆*☾⋆

 

Oczko moje. Zdjęcie przedstawia jeden z makijaży wykonanych przeze mnie. Niebieskie cienie we wszystkich odcieniach błękitu począwszy od bieli aż po czerń idealnie wpasowują się w zimowe klimaty 💙🖤.


Zarówno miniony piątek jak i wczorajszą sobotę mogę zaliczyć bez wahania do tych miłych dni 🙂.
Chillowałam dużo. Poza tym rysowałam rysunek rozpoczęty jakiś czas temu, a w zasadzie to już go koloruję 💛. Jak ktoś czytał moje wpisy na PhotoBlog'u który już jest skazany na koniec gdzie zawiesiłam moje konto pozostawiając swój ostatni wpis tam, to wie co to za rysuneczek jest... tworzę portret tego przystojniaka 👇.

Udało mi się fajnego GIF-a znaleźć 😄.

To 'Lauri Ylönen' - wokalista zespołu muzycznego 'The Rasmus' a zarazem mój ulubieniec już od około 14 lat. Kocham Go za wygląd, głos i muzykę aż do szaleństwa. Kocham Go za to, że jest sobą, że jest wyjątkowy i że tak młodo wygląda. Kocham Go jako jednego z moich ulubionych wokalistów/zespołów. On mieszka w Finlandii. Nie ma i nie będzie takiego drugiego jak On, ale wiem, że jest na świecie taka osoba w Polsce, która mi Go bardzo przypomina. Mam słabość do takiej urody. Tak już jest i będzie. Zawsze będę szaleć za Nim i za takimi jak On. Nawet pomimo sporej różnicy wieku. Pomimo wszystko 😃💕.
Z chęcią poniżej załączę bardzo pamiątkowe dla mnie zdjęcie jakie Lauri'emu zrobiłam 27.08.2022r. podczas koncertu w kieleckim Amfiteatrze Kadzielnia na Magiczne Zakończenie Wakacji. Tak bardzo uroczo i hot wyszedł na nim Lauri. Te Jego spojrzenie, no po prostu oczu nie mogę oderwać 📸😍.



BTW: Wracając do rysunku nad jakim pracuję, mogę pokazać moje szkice długopisem po papierze. Całość oczywiście ostatecznie będzie wykończona w kolorach (techniką 'full color') i utrzymana w realistycznym stylu 👌😎.

W 100% jest to tylko czarny tusz z długopisu oraz moja precyzja/wyczucie w użyciu 🖤.


Przyjemnie mi się portretuje w stylu realistycznym osobę, którą kocham już od wielu lat. Znając gusta Lauri'ego mój zamysł na rysunek powinien się jemu podobać. Czcionkę sama zaprojektowałam, by była w stylu tej którą jest pisana nazwa zespołu. W tle na niebie latają dwa zbłąkane kruki, których widoczna pełnia księżyca pragnie połączyć ze sobą magicznymi więzami miłości. Lauri w swoich utworach dużo śpiewa o uczuciach, dlatego też wizualnie choć trochę nawiązałam do tego tymi dwoma krukami i księżycem, które dla mnie są symboliką uczuć spełnionych w blasku księżyca i mroku nocy. Mnóstwo piór, nie tylko we włosach. Oraz odzwierciedlenie jak najdokładniej potrafiłam jego nowego tatuażu. Nie rysowałam ani nie przerysowywałam z konkretnego zdjęcia czy też video. Nie kopiowałam konkretnej sceny ani jakiejkolwiek fotografii. Starałam się by było to coś nowego, czego jeszcze nie było. Rysowałam własną wyobraźnią. Po pokolorowaniu wszystko będzie wyglądało inaczej, gdyż pracuję na stylach realistycznych których obraz wymaga bardzo nikłych ilości długopisowego tuszu. Wiele elementów lubię wykańczać kredkami dla subtelniejszego efektu. Ale to jest skomplikowane, lata mojego rysowania i szukania rozwiązań, by osiągnąć pożądany efekt 😉.
Jak skończę z kolorowaniem (nie wiem kiedy, zejdzie się przy tym sporo pracy), to wrzucę efekt końcowy w kolorach 🙂.

# draw   # drawing  # illustration   #blackandwhite   # b&w   # sketch   # art   # realism
# realistic drawing   # artist   # creative   # handmade   # beautiful   # portrait   # artlife
# artwork   # blackwork   # black art   # black ink   # rysunek   # rysunek długopisem
# szkic   # rękodzieło   # sztuka   # jak tatuaż   # dziara na papierze   # projekcik


Nie wiem dlaczego, ale mam zawsze wenę pisać tu nocami 🌙😄.

Ejjj... pomyśl życzenie, a możesz nawet dwa 🌠🌠. Któż wie, może się spełnią 😂.


Moje Marzenie wiesz, w piątek pomyślałam, że bym Tobie zalała tą herbatkę. A w sobotę chciałabym spróbować tego wszystkiego co Ty. Zresztą chciałabym byś wiedział, że te Twoje dawne czasy związane z graffiti, to ja coś o tym wiem i podoba mi się bardzo, że lubisz graffiti. Ja też lubię. A co najważniejsze lubię artystyczne dusze które wykorzystują swój talent i upiększają nim świat, nadają kolory szarości, zmieniają szare mury w dzieła sztuki. Kocham patrzeć na barwne otoczenie 💖.


Rozpoczęła się już niedziela. Wypiłam przed chwilą kawę. Na mnie kawa od zawsze ma działanie odwrotne. Daje mi spokój, odpręża i z lekka usypia. Dlatego też lubię się jej napić o późnej porze. Zazwyczaj piję bez mleka, czarną posłodzoną cukrem 😜.


MUZYCZKA:

Bardzo lubię słuchać tej piosenki. Ma cudowny tekst:

You are in my dreams every night
They're so vivid that I can even touch you
This keeps on happening, don't know why
You’re the oxygen feeding my emotions
I never met someone like you
I keep asking myself if I am dreaming
Every desire to each grows
I can hardly describe what I’m feeling

Stay ‘til the sun is rising
And stay ‘til the moon is glowing high
Time, it will stop forever
To let
Make us live this moment on and on and on

I’ll be the keeper of your heart
Cause to me is more precious than a diamond
I’m sure about it from the start
Even if I don’t know how to explain it

Stay ‘til the sun is rising
And stay ‘til the moon is glowing high
Time it was not forever
To let
Make us live this moment on and on and on


Jak chcesz po polsku to wpisz w wyszukiwarkę 'google tłumacz', ustaw sobie 'angielski na polski', skopiuj ten tekst piosenki i wklej go w pole te po angielskiej stronie. Jeeedziesz! Zapewne google tłumacz zrobi sporo błędów i nie jest to ekspert od prawidłowych tłumaczeń, ale to przydatna opcja jak jest się słabym w zrozumieniu 👍.
Ja po angielsku radzę sobie nawet dobrze. Za czasów szkoły byłam najlepsza z klasy 😜.
Tak poza tym oglądając zagraniczne filmy, to się ciągle zastanawiam dlaczego lektora polskiego mają tak bardzo lipnego. Bo słyszę po angielsku i zazwyczaj rozumiem co mówią aktorzy, a lektor albo niedopowie wszystkiego, albo to co powie odbiega sporo od tego co tak naprawdę powinien powiedzieć. Moja rodzina to się zastanawia, że ja tak na to zwracam uwagę, ale i podziela moje zdanie co do tego i się cieszą, że potrafię wyłapać te 'błędy' 💪.


Do usłyszenia 😊.



Pozdrawiam wszystkich 🙂🙂🙂.

Ave Kitty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz