Diagonal Select - Hello Kitty 2
Efekt kursora dostarczyły profilki.pl
Efekt stworzono na profilki.pl

środa, 18 stycznia 2023

⋆☽*☆ jesienny lookbook ☆*☾⋆

 




Powyżej dwie fotografie na których jestem. Jest to mój JESIENNY LOOKBOOK. Wspomnienie zdjęciowe z jesieni 2022. Jako fotograf nie tylko robię zdjęcia, ale również zdarza mi się spędzać czas przed obiektywem i pozować do zdjęć jako modelka 📸. Owego dnia byłam na sesyji zdjęciowej. To był super spędzony dzień i przemiła współpraca z fotografem 👌😎. Nawet pogoda nie nawaliła i mogłam ubrać jeden ze swoich ulubionych outfit'ów - taki na co dzień w jakim obecnie czuję się najlepiej. Jak widać bardzo się zmieniłam. Obecnie lubię takie stylówki na luzie, czapki i sygnety, bardziej delikatne makijaże, wolne od wymyślnych fryzur włosy czesane wiatrem które układa natura 🖤.

# pastel goth vibes    # alternative clothing   # street fashion    # natural look

# cat make up   # baby girl   # beanie lover   # inked life   # tattoos   # autumn weather


Mam jeszcze MOJE SELFIE FOTO Z JESIENNEGO SPACERU 🍁🍂😉.



Taka ja. Ogólnie tak bardzo polubiłam tą czapkę, że się z nią nie rozstaję 😄😜.

# AUTUMN VIBES


Po drodze odwiedziłam nowo otwarty MAX Premium Burgers w Łomiankach. Smacznie było. Polecanko. Poniżej fotki z restauracji wraz z moim zamówieniem 🍔🍟😋💛.



Jeżeli chodzi o moje dni na bieżąco, to mam się bardzo dobrze. Zdrówko i dobry nastrój są i oby były jak najdłużej ze mną 🙂.


Wtorek tak szybko przeminął, tak szybko, aczkolwiek przyjemnie 💖📞.


Środa (18 stycznia) jednak bardziej zapisała mi się w pamięci i to zapewne na długo 😍. Znów nie zasnę ze szczęścia będącego wewnętrznym zadowoleniem 💖. Non stop słucham w tej chwili jednej i tej samej piosenki, która ma coś w sobie z dzisiejszego dnia, dużo ma, serio, wpatrzona jestem na 'YBE' 👀.


Podobno jak ja coś dopasuję, to zazwyczaj jest trafione w 100% 👏.
Lubię tą nutę i ogólnie 'YBE' też bardzo, słuchałam już dużo wcześniej jego piosenek 💜🎵🎶.
Czasami po prostu nie potrzeba miliona słów, by coś wyrazić czy zanotować. Muzyka i to co widzimy podczas jej słuchania potrafi mieć nawet lepszy przekaz, który będzie możliwy do odczytania, aczkolwiek nie dla wszystkich jasny. Trzeba mieć swoje sekrety ✌.

To jest Pan Kot... 🐱.

Podobasz mi się Panie Kocie w takim wydaniu 😎. Przyszedłeś do mnie wiedząc, że właśnie takiego mi brakowało 💛. A może jesteś moim urodzinowym prezentem? Ale od kogo? Od Aniołów z nieba? Jejku... ale to zleciało, faktycznie 22 stycznia moje urodzinki 👉🎂👈.


Chciałabym zacząć rysować kolejny rysunek. Mam tak wiele do zrobienia, że ciężko mi się skupić na rysowaniu. No ale w końcu któregoś dnia się za to zabiorę... muszę... żebym z wprawy nie wyszła 😂 i żeby mi się portfolio z rysunkami powiększało 😜.


Widziałam Ciebie Moje Marzenie. Szedłeś w środę. Wyglądałeś tak jak ostatnio, ale czapkę inną ubrałeś tym razem, inny kolor, czarna była firmy carhartt. Wiesz co, ja coś powiem/napiszę Tobie i Ciebie to pewnie zaskoczy i pewnie nie uwierzysz. Co najważniejsze my i tak nie zmienimy swojego przeznaczenia, nawet jeśli ktokolwiek z nas tego chciałby dokonać. A to co zapisały gwiazdy w naszych horoskopach oznacza jedno: 'trafimy na siebie zawsze, choćby nasze życia wiodły nas nie wiadomo jak odmiennymi ścieżkami'. Mamy prawdziwe porozumienie dusz i jeśli nasze dusze zaznały bliskości, zawsze będą o sobie pamiętać i wcześniej czy później znów napotkają siebie, choćbyśmy nawet uciekali od siebie to zawsze coś będzie sprawiało że będziemy iść w tym samym kierunku, jedną i tą samą drogą, która w którymś miejscu nas zbliży do siebie 💖💞.


Zmęczona już jestem, ale nadzwyczaj radosna tak bardzo, że po prostu przeleżę tą noc z dłonią na sercu które nosi w sobie ogrom wdzięczności i nie tylko 😊.




Pozdrawiam wszystkich 🙂🙂🙂.

Ave Kitty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz